torstai 2. toukokuuta 2013

Toukokuun suosikki ♥S


 Tämän kuun suosikiksi valikoitui minulta ihanainen Gina Tricotin 86 Space queen. Se on siis glitterlakka, jota näissä kynsissä on 4 kerrosta, jolla sai hieman holomaisen effektin. Auringossa lakka kimaltelee ihanasti. Tämä menee kyllä ehdottomasti suosikkilakkojen joukkoon. <3

 Älkää välittäkö suttuisista kynnenympäryksistä. En ehtinyt niitä vielä tähän kuvaan korjata. :D
Katsokaa nyt tätä ihanuutta. <3

Mun vasemman kynnen peukalolle kävi vähän köpelösti, sillä viime viikon maanantaina keilatessa kynsi päätti katkoa itsensä. Ja aika pahasti vielä katkeskin. Nyt se on jo onneks aika hyvässä mitassa. Sen lisäksi mun oikean kynnen peukalossa on tällä hetkellä melkeimpä keskellä sormea pieni halkeama. Toivotaan ettei se repeä lisää. :DD Sen lisäksi mulla on ollu ainakin 3 Bad nail dayta, joten en oo uusia kynsiä hirveemmin ehtinyt lakkailla, mutta kyllä mulla on tästä lakasta koristellumpikin lakkaus. ;) Ja mulla on vielä yksi uusi lakkaihanuus esiteltävänä...

Hyvää vappua vähän myöhässä! :D
♥S

4 kommenttia:

  1. oooh, tuo on just niiin ihanan väristä ko oon kuvitellukkin! kiitos tästä postauksesta, nyt on pakko mennä kotiuttaan tuo itellekkin <;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin olen jo ehtinyt miettiä että pitääkö toinen pullo käydä hamstraamassa. Sen verran ihana lakka tuo on.
      ♥S

      Poista

Vain asiallisia kommentteja! :)