lauantai 2. elokuuta 2014

Uusia lakkoja

Heips!


En oo ehtiny tässä yhtään kynsiä lakkailemaan, 8 päivää kestäneen baletin kesäkurssin takia, mutta ajattelin esitellä teille minkälaisia uusia lakkoja mun kokoelmaan on tarrautunu. En todellakaan muista mitä kaikkia uusia oon sitten viime marraskuun ostanu, joten esittelen tässä vaan sellasia lakkoja minkä merkkisiä mun kokoelmasta ei aiemmin oo löytynyt.

Alotetaan Essenceistä. Me käytiin tänä vuonna lomareissulla Italiassa, Itävallassa ja Saksassa. Teijän ois todellakin pitäny nähä mun ilme, kun huomasin saksalaisessa tavaratalossa Essence hyllyn. Näitä tarttu 3 matkaan ja lisäksi Essencen pikakuivattava päällyslakka, semmonen kynä jolla voi poistaa ylimenneet kynsilakat ja kynsinauhakynä. Noissa pulloissa ei ainakaa näy mitään nimiä ni olkoon ne sitten nimettömiä. :D





Sitten Italiasta KIKO:n liikkestä tarttu mukaan 2 kikon lakkaa. Näissäkään ei mitään nimiä näy. :D


Sitten vielä aikasemmin keväällä tilasin MiMaxista 4 China Glazen-kynsilakkaa.
 

Värit vasemmalta oikealle:

China Glaze Luminous lavender, joka on tuommonen crackle glitter
China Glaze Galactic gray, joka on hologram-lakka
China Glaze Peachy keen
China Glaze Dance baby

Tämmöstä tällä kertaa. :)

♥S

1 kommentti:

  1. Toi essencen hiekkalakka on 165 here's my number, mulla on toi sama

    VastaaPoista

Vain asiallisia kommentteja! :)