keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Esittelen... ♥

Pitkästä, pitkästä aikaa postausta minun osaltani. Pahoittelut. Kynsiä on kyllä lakkailtu ahkerasti, mutta ne kuvien ottamiset ovat jääneet pois. 

Nyt kuitenkin sain kuvia otettua! Nämä lakkaukset ovat oikeastaan S:n tekemät ♥ Olin JÄLLEEN hänen luonaan yötä, ja lakkasimme toistemme kynnet. 
Ahh, rakastan rakastan! Kynsissä on siis:

-OPI: Houston We Have A Purple 

-Lumene Natural Code: 11 Make impact

-Gina Tricot: Sparkling Silver



Nimettömiin kynsiin S laittoi lakkaukseen sopivat kukkafimot.
Alapuolella vielä pari kuvaa kynsistä! Eikös olekkin hienot kuvauskohteet :D



Nimettömässä kynnessä tosiaan Mimaxilta tilattu kukkafimo.

Viime kuussa S ei tosiaankaan kerennyt postaamaan, joten tässä kuussa minä vuorostani pidän PAKOTETTUA taukoa bloggaamisesta. Yksi tai kaksi postausta saattaa tulla, mutta ei enempää :)

Alapuolella vielä muutama kuva rannalta ja kylpylästä, jossa vietimme laatuaikaa ennen yökyläilyä :D

Varjokuva sekä tuollainen omnom naminami kuva jäätelöistä ♥ 


Jalat vedessä. Vasemmalla S ja oikealla minä, eli V. 




Ja lopuksi sitten tällaiset.  

Mites teillä, oletteko vielä uskaltaneet mereen uimaan?
 Hyvää Heinäkuun jatkoa kaikille!
♥V

2 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet:)
    Oon ollu meressä ja koskessa uimassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä miten otan kehut vastaan kun en itse kynsiä ole tehnyt :D Mutta uskon että S on kiitollinen.

      Poista

Vain asiallisia kommentteja! :)